Recenze: Natura Siberica Copenhagen Denní pleťový krém


Ruská přírodní kosmetika Natura Siberica je založena na unikátní síle sibiřských bylin.
Řadaproduktů Copenhagen pak vznikla speciálně pro otevření obchodu Natura Siberica v dánské Kodani.

Všechny produkty vynikají již svým obalem z kterého čiší jemnost a čistota. Bílé dózy, na povrchu matné a názvy produktů v pestrých barvách, to je pro Copenhagen typické.  

Zrovna v době, kdy se tato přírodní kosmetika dostala na FitZonu, mi došel pleťový krém. Rozhodla jsem se tedy vyzkoušet tuto novinku a jsem nadmíru spokojená.

Denní pleťový krém z řady Copenhagen Blanc de blancs je určen pro denní péči o pokožku. Po otevření se z dózy začne linout jemná vůně. Neumím ji blíže specifikovat, ale je velmi příjemná. 
Krém samotný je hutnější a spíše mastnější. Moje smíšená pokožka je s ním spokojená.

V zimně jsem ho používala jak na den, tak i na noc. Vlastně kdykoliv, když jsem měla pocit suché a napnuté pokožky. Tento nepříjemný pocit okamžitě po namazání zmizel a pleť byla krásně jemná a příjemná na dotek. 
V letních dnech používám krém spíše jako noční, protože když se s ním namažu ráno, mám pak přes den mastnější pokožku a to se mi nelíbí. Na noc je však skvělý, protože po večerním odlíčení mám pleť zase suchou a napjatou. Po namazání nepříjemné pocity zmizí a pleť v noci krásně zregeneruje.

A co denní pleťový krém Blanc de Blancs obsahuje? Co z něj dělá krém, který musíte vyzkoušet?
  • Olej z hroznových jader, organické kyseliny, antioxidanty a vitamíny, které mají posilující a omlazující účinek.
  • Aktivní komplex s výtažky z kurkumy zklidňuje pleť, sjednocuje její barvu a rozjasňuje ji.
  • Komplex ceramidů a omega-6 kyselin podporuje obnovu lipidové bariéry. Zlepšuje pružnost a pevnost pokožky. 
  • Komplex aminokyselin napomáhá hydrataci pokožky a dodává jí zdravý vzhled.
  • Komplexní polysacharidy podporují hloubkovou hydrataci pokožky, obnovu a pevnost pleti.
  • Panthenol aktivuje regenerační procesy.
  • Vitamíny C a E patří mezi antioxidanty a podporují tvorbu kolagenu.
Denní pleťový krém Natura Siberica z řady Copenhagen můžete koupit na www.fitzona.cz. Budu ráda, když mi dáte vědět, jak jste s ním spokojeni.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Skvělý salát z červeného zelí

24 hodin s kosmetikou Mossa

Doplňky stravy a kosmetika na akné